Bedrijfscommunicatie

De verschillende componenten van de bedrijfscommunicatie zijn steeds meer intrinsiek verbonden: externe en interne communicatie dragen bij tot eenzelfde globale en multichannelstrategie. Ze moeten voortaan alle media integreren, zowel traditionele als opkomende media, zowel in gedrukte vorm als digitaal, en leiden tot een coherente en uniforme communicatie. Bijgevolg zijn voor communicatieberoepen steeds meer vaardigheden en expertise vereist voor wie deze beroepen uitoefenen: naast het beheersen van verschillende redactionele technieken, moet men ook een community op de sociale netwerken weten te boeien, de positie van de website te verbeteren, zijn e-reputatie te beheren en zijn online zichtbaarheid te verhogen… Voor bedrijven is het van belang zijn communicatiestrategie voortdurend aan te passen aan de beslissingen en richtlijnen van de directies, de link te leggen met de marketingstrategie met behoud van sterke richtlijnen en een onmisbare waakzaamheid in een context van voortdurende innovatie op het vlak van digitale communicatie.

Filteren op subdomein :

Filters resetten

Communicatiestrategie

Sociale media en community management

Schriftelijke communicatie, webredactie en drukwerk

Visuele communicatie, video, beeld

Alles verbergen

Communicatiestrategie

12 training

Communication strategies are now multichannel, and must incorporate all media, both traditional and emerging, print and digital. All of these aspects are covered in Orsys training, which enable the acquisition of both strategic and operational skills, as well as the ability to oversee a communication plan from when it is created to when it is adapted for use in the field.

Trainingsschema in :

Bedrijfscommunicatie

Bedrijfscommunicatie

Filters

Filters resetten

Type training

Duur